do kasy suma: 0,00 zł

Infolinia:

507 708 549

Pon - Pt: 8:00 - 17:00

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Global Trade Consulting Sp. z o.o.
Dział reklamacji
ul. Janowska 11G
21-500 Biała Podlaska

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta Infolinia 507 708 549, nasz email kontakt@gadgetsklep.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl